SERVICE.
Ook na de aankoop staan wij voor u klaar.
Peters Keukeninterieurs heeft service al jarenlang hoog in het vaandel staan. Wij willen tenslotte dat u lang plezier beleeft aan uw nieuwe keuken. Daarom staan wij graag voor u klaar, ook na de aankoop.
Mocht u onverhoopt een probleem aan uw keuken ervaren meldt dit dan direct aan ons. Wij noteren uw melding, waarna onze servicemonteur een afspraak met u maakt. Vaak kan het probleem direct opgelost worden, maar soms moeten we een nieuw onderdeel/meubeldeel bestellen en hebben we te maken met de daarbij behorende levertijd.
U kunt uw servicemelding telefonisch doorgeven (024-3552220) of online het serviceformulier invullen. Klik hier voor ons serviceformulier.
Problemen aan de geleverde apparatuur verhelpen wij niet zelf. Hiervoor schakelen wij altijd de servicedienst van de desbetreffende leverancier in.
U kunt deze melding het beste zelf doorgeven, dit scheelt vaak extra wachttijd omdat u direct de juiste persoon aan de telefoon heeft en er een serviceafspraak met u ingepland kan worden. Bovendien krijgt u dan ook informatie over eventuele (voorrijd)kosten.
Bosch
|
088 - 4244010. Kies voor optie 1 voor het maken van een reparatieafspraak of maak
online een afspraak op www.bosch-home.nl
|
Miele
|
0347 – 378888 of maak online een afspraak op www.miele.nl
|
Atag
|
0900 - 5550001 of maak online een afspraak op www.atag.nl
|
Novy
|
088 - 0119110 of maak online een afspraak op www.novynederland.nl
|
Liebherr
|
0297 - 239955 of maak online een afspraak op www.koelen.nl
|