SERVICE AAN APPARATUUR BUITEN DE GARANTIETERMIJN

De leverancier lost het professioneel voor u op! 

Het is altijd vervelend als één van de apparaten in uw keuken niet meer werkt. We raden u aan om altijd eerst de gebruikshandleiding van de keukenapparatuur door te kijken. Hierin staan de meest voorkomende storingen en de bijbehorende mogelijke oplossingen. Helpen de geboden oplossingen niet of staat uw storing er niet bij dan helpen wij u graag verder.

Heeft u een keuken en/of apparatuur bij ons gekocht maar is de verlengde- of fabrieksgarantie termijn helaas verstreken? Dan vragen wij u direct contact te zoeken met de desbetreffende leverancier.

Problemen aan de geleverde apparatuur verhelpen wij namelijk niet zelf. Hiervoor schakelen wij altijd de servicedienst van de leverancier in. U kunt deze melding het beste zelf doorgeven. Dit scheelt u vaak extra wachttijd omdat u direct de juiste persoon aan de telefoon heeft en er meteen een serviceafspraak met u ingepland kan worden. Bovendien krijgt u dan ook informatie over eventuele (voorrijd)kosten.

bosch logo

Bel 088 - 4244010 en kies 1
om een afspraak te maken

Maak een afspraak via
de website van Bosch

miele logo

Bel 0347 - 378888 om
een afspraak te maken

Vul het serviceformulier in
via de website van Miele

atag logo wit

Bel 088 - 8821801 om
een afspraak te maken

Vul het serviceformulier in
via de website van Atag

liebherr logo copy

Bel 0297 - 239955 om
een afspraak te maken

Vul het serviceformulier in
via de website van Liebherr

novy logo

Bel 088 - 0119110 om
een afspraak te maken

Vul het serviceformulier in
via de website van Novy

Quooker logo

Bel 0180 - 420488 en kies 1
om een afspraak te maken

Vul het serviceformulier in
via de website van Quooker

Wanneer u een serviceverzoek wilt indienen voor een apparaat waarvan u de leverancier hierboven niet kunt vinden dan kunt u alsnog het serviceformulier invullen.

Klik hier om naar het serviceformulier te gaan.